שיעורי וויקבורד

בית הספר ל wakeboard המקצועי בישראל על שפת הכינרת, בוא ללמוד וויקבורד מהטובים ביותר!

קצת רקע לפני שאנחנו מתחילים לספר על איך לקנות וויקבורד, איפה עושים וויקבורד,איך עושים וויקבורד וכמה זה עולה…

לפרטים נוספים

למילוי טופס הצהרת בריאות לחץ כאן

קצת היסטוריה...

לפני הרבה שנים בשנות ה-80 חיו על כדור הארץ אנשי אקסטרים שהמציאו את ה skurfer גלשן גלים קטן ומסיבי, את אותו skurfer המציא גאון מסאן דיאגו בשם Tony Finn ובאותה תקופה מה שעשו זה פשוט לגלוש מאחורי הסירה בלי לקפוץ או להשתולל… פשוט לגלוש ישר! ואז צץ לו גאון שפשוט לקח מברגה וזוג רצועות (כמו של גלשני רוח) והבריג על המגלש. כמובן שאז לאהבינו מה הוא עושה ורצו להוציא אותו להורג כי בעצם הוא עשה חורים ב skurfer ובשנייההאחרונה הגיע להציל אותו חברו הטוב מקנדה Paul Fraser ונתן לכל החבילה הזו את השםשנחנו כל כך אוהבים wakeboard או בעברית וויקבורד.

וויקבורד בישראל

לישראל ה וויקבורד הגיע לפני כ-10 שנים, הביא אותו לכאן בחור בשם טוני לסקי מים בכבלים באותה התקופה אף אחד לא ידע דבר על המגלש וויקבורד המוזר הזה, כולם גלשו אז על טריקס בארץ. לאט לאט החברה מהטריקס הבינו שהמגלש וויקבורד הזה מגניב והתחילו לפתח איתו פעלולים ולנטוש אט אט את מגלש הטריקס לטובת מגלש ה וויקבורד

לישראל יש כיום נבחרת וויקבורד רשמית וליאור אליהו עמד בראשה במשך 3 שנים.

תחרות ה-וויקבורד הראשונה שיצאנו אליה הייתה בהונגריה זאת היתה אליפות אירופה בוויקבורד בשנת 2002 ומשם ספורט ה וויקבורד החל להתפתח משמעותית, שנה אחרי שנה הנבחרת שלנו חוזרת עם תוצאות!

מאז ועד היום נבחרת ישראל היא אחת החזקות בעולם בתחום וויקבורד בכבלים ובתאריה אלוף וויקבורד אירופה לבוגרים 2005, אלוף וויקבורד אירופה בנוער 2007, סגן אלוף וויקבורד אירופה ילדים 2005 סגן אלוף וויקבורד עולם בילדים 2005 וסגן אלוף וויקבורד אירופה לנוער 2004.

אז איפה אפשר לעשות וויקבורד כיום בישראל?

בבית הספר לסקי מים בסירות הנמצא במעגן חוף הסירות של קיבוץ עין גב, בית הספר הזה בבעלות ליאור אליהו מאמן נבחרת ישראל בעבר ב וויקבורד והמדריך בעל הידע הרב ביותר בישראל כיום ללימוד וויקבורד. לבית הספר צי של סירת מאליבו LSV חדשות ומדריכי בית הספר בוגרים קורס מאמנים של מכון ווינגייט.

מה לבדוק לפני שמתחילים ללמוד וויקבורד?

הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא רקע על המקום, ניסיונו בהדרכה, ביטוחים. למשל: סירה שמלמדת וויקבורד באופן חוקי זקוקה למדריך מוסמך לסירה בשכר ולא סירה רגילה, לביטוח בשכר ולנהג בעל רישיון משיט בשכר. בכל מצב אחר אתם לא מכוסים בצורה ביטוחית כלל. הכל נחמד עד שחלילה קורה משהו!

אז כמה עולה ללמוד וויקבורד?

בסירה שיעור פרטי עולה כ 600 שקלים, המחיר לא ממש זול אבל יש להבין שכל הדברים שציינו למעלה עולים לא מעט כסף, מחירי הדלק גם כן לא זולים וההדרכה היא אישית.

מחירי ציוד וויקבורד (מגלש וביינדרים) נעים כיום בין טווח המחירים של 3000 ₪ ל-5500 ₪ תלוי כמה מוכנים להשתגע, מחיר זה הוא למגלש ונעליים יחד.

איפה קונים ציוד וויקבורד?

החנות היחידה שאנו ממליצים עליו בישראל נמצא באתר www.www.wakeboard.co.il. לאתר ניסיון רב ומנוהל ע”י גולשי ה וויקבורד הטובים והמקצועיים בישראל. באתר ניתן למצוא סרט הדרכה בעברית לימוד וויקבורד מרמה של התחלה עד רמה של סלטות וכ”ד וניתן לקבלו בחינם דרך האתר הנ”ל הפקה ישראלית מדהימה שמטרתה אך ורק להצמיח את הספורט המדהים הזה. כמו כן או משווקים את מיטב החברות המובילות בעולם כיום בתחום ה וויקבורד.

איך בוחרים ציוד וויקבורד?

הדרך הנוחה ביותר היא פשוט לנסות כמה שיותר סוגים של מגלשים ולגלות מה באמת טוב לכם, לגבי אורכים ישנה טבלה שבה ניתן להשתמש לחישוב גודל המגלש הדרוש.

טיפ אחד ענק! אל תזמינו מגלש וויקבורד כי הוא יפה ותמיד תנסו מגלש וויקבורד אותו אתם עומדים לרכוש דגם זהה שלו או משהו כזה הצביעה יכולה להיות מדהימה אבל המגלש וויקבורד גדול לכם ב-10 סנטימטר, דבר זה יעצור לכם את קצב ההתקדמות ואפילו יעשה את ספורט ה וויקבורד קשה מאוד פיזית.

כאשר לומדים וויקבורד נכון עם טכניקה נכונה מופתעים לדעת כמה זה פשוט קל ומהנה וזהירות זה ממכר! לכו תמיד למרכז הדרכה ואל תהיו שפני הניסיון של החברים שלכם.

תפריט נגישות

0
העגלה שלך
העגלה שלכם ריקהחזרה לחנות
ליצירת קשר מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
פתח צ'אט עם נציג
1
זקוק לעזרה? 💬
שלום👋
אנחנו יכולים לעזור לך?